Saturday, 23 June 2012

hye, pernah tak korang punye seorang sahabat yang paling rapat? herm, mesti lah pernah kan. Aku punye seorang kawan yang tak menghargai aku walaupun sedikit. Aku tahu dia baik, tapi? kenape dia sanggup korban kan mase untuk seorang lelaki dan tinggalkan aku macam tuh jeaaa? Hurmm, Aku malas nak dengar pasal cerita dia dekat sekolah, tapi malangnya . Aku akan tetap jumpa dia setiap hari, okay aku cuba hargai dia buat masa ni :) doa kan aku .

No comments: